مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)گفت: حدود 250هزاردانش آموزدر10هزار کلاس ساخته شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مشغول به تحصیل هستند.

محمد ترکمانه درمراسم افتتاحیه مدرسه 6 کلاسه برکت درشهرقهجاورستان اصفهان مدرسه سازی را یکی از مهم ترین رسالت هایی دانست که بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از شروع تاسیس آن را دنبال کرده و موردتاکید وحمایت مقام معظم رهبری نیزبوده است وافزود: این بنیادمتعهد به ساخت 2هزار و 700 مدرسه در تمام کشور با توجیه ساخت در مناطق محروم است که که تا کنون ساخت بیش از هزار و 800 مدرسه شده است.

 وی تشریح کرد: حدود ۱۰ هزار کلاس درس برای تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم ساخته شده که ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

دکترترکمانه درخصوص توزیع عادلانه امکانات  آموزشی در کشور گفت: موضوع عدالت در توزیع امکانات آموزشی در کشور راس توجهات بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)است.

وی با تشریح اقدامات انجام شده توسط بنیادبرکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)گفت: این بنیاد تا کنون بیش از ۵۹ هزار پروژه عمرانی در کشور انجام داده که بخش زیادی از آن ساخت مدرسه در مناطق محروم است. ساخت مسکن برای خانواده هایی که دارای دو معلول به بالا هستند، انجام پروژه های بیمارستانی، راهسازی وانجام پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در سراسر کشور از دیگر اقدامات این بنیاد در راستای محرومیت زدائی است.

مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در استان اصفهان در دست اجرا است که بخش زیادی از آنها ساخت مسکن برای خانواده هایی است که بیش از دو معلول داشته اند  که حدود  ۳۰۰ واحد مسکونی برای این افراد ساخته شده است.

دکترترکمانه درپایان گفت: ساخت ۸۰ مدرسه درمناطق محروم استان اصفهان در دستور کاراین بنیاد است که ۴۷ مدرسه تا کنون به بهره برداری رسیده و مابقی آن نیزدر دست اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =