رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساخت و آغاز تست انسانی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام را تبریک گفت

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونای تولیدی محققان این ستاد را تبریک گفت.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونای تولیدی محققان این ستاد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
"هرکس نفسی را حیات بخشد، گویی همه مردم را حیات بخشیده است.(سوره مائده)

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد مخبر

رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره )

با اهداء سلام و تحیات

بدین وسیله ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا را که به دست توانمند محققان ستاد اجرایی فرمان  امام صورت گرفت، به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جنابعالی و همکاران پرتلاشتان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‏‌گویم.

مسلماً تزریق واکسن کرونا به فرزندتان گویای کیفیت بالا و اطمینان‌بخش برای استفاده عموم خواهد بود. این دستاورد ارزشمند‏ نشان از اقتدار علمی، توانایی و دانش بروز محققان و پژوهشگرانی دارد که با وجود همه مشقت‏‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران و دانشمندان ایرانی حتی در بخش دارویی، توانست در کوتاه‌‏ترین زمان ممکن چشم جهانیان را به خود خیره کند که ایران اسلامی به پشتوانه دانش و توان داخلی می‌تواند از مسیرها و موانع ایجاد شده عبور کند.

ستاد اجرایی فرمان امام از نخستین نهادهایی بود که در روزهای شیوع ویروس کرونا به جهت تأمین نیازهای ضروری بخش بهداشت و درمان برای مبارزه با این بیماری مهلک به پاخاست و امروز نیز ثمره این مجاهدت علمی در حال به بار نشستن است؛ جا دارد از زحمات گرانقدر همه تلاشگران عرصه تحقیق و تولید واکسن کرونا و این مجموعه خدوم که نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند، تشکر و قدردانی داشته باشم و این هدیه گوارای مردم عزیز باشد. مسلماً این اقدام گرانبها الگوی مطلوبی برای تقویت خودباوری جامعه علمی کشور و تعمیق امید در تمامی زمینه ها خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته آمادگی دارد با تمام توان علمی خود در همه زمینه ها با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری و تعامل در مسیر رفع مشکلات و حل مسائل کشور داشته باشد.

عزت، سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت دارم."
 

کد خبر 1174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =