تقدیر از نوجوان برتر ورزشکار در محله سیدجمال الدین نظرآباد استان البرز

به گزارش روابط عمومی قراگاه تحول و توانمندسازی محلات، از نوجوان برتر در مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد تقدیر به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی قراگاه تحول و توانمندسازی محلات، از نوجوان حائز رتبه برتر در مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد تقدیر به عمل آمد.

مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد اردیبهشت ماه و خرداد ماه سال جاری با هدف استعدادیابی ورزشی و با همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات از طریق خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار گردید.

در این مسابقات ۷۰ تیم در سطح محلات و استان باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر استانها جهت جهت انجام آزمون ورود به برنامه تلویزیونی ستاره ساز با یکدیگر  رقابت کردند که در نهایت ۴ نفر از کل کشور برای شرکت در این برنامه تلویزیونی انتخاب شدند که یکی از برگزیدگان نوجوانی از محله سید جمال الدین نظرآباد است . 

آقای محمدصادق طالبی نوجوان عزیز و با استعداد البرزی یکی از چهار نفر راه یافته به  مسابقه تلویزیونی ستاره ساز بود که طی مراسمی با حضور مسؤولین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و  شهرستان نظر آباد از ایشان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4912

کد خبر 4954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =