۱۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان درمازندران توزیع شد

ساری- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشی بین خانواده های زندانیان نیازمند در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی استادی ظهر شنبه در مراسم آزادی زندانیان و توزیع بسته‌های معیشتی در ساری اظهار داشت: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بالای شش میلیارد تومان بین خانواده‌های زندانیان در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه امروز ۳۶۵ بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تهیه وتوزیع شده است، افزود: طبق تفاهمنامه بین سازمان زندان‌ها و هماهنگی استان‌ها، پنج میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان نیازمند تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: ۱۳ نفر از زندانیان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل آزاد شدند.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار جهادی است و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور نشان می‌دهد که فاصله‌های موجود بین دولت و آنان در حال پرشدن است و تلاش‌های دولت و حضور در بین مردم در ترمیم این رابطه نقش مؤثری داشته است.

وی ازشناسایی ۳۶ منطقه دارای آسیب در استان خبر داد و گفت: باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات این مناطق و محلات تلاش کرد.

کد خبر 3837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =