دیدار مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با خانواده شهید «محمد قیاسی»

در راستای تکریم مقام شهدا، مهندس مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با خانواده شهید «محمد قیاسی» از شهدای منطقه اشترینان شهرستان بروجرد دیدار کرد.

 مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان لرستان در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان شهرستان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد؛ بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 7626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =