۲۹۰ هزار بسته معیشتی در مازندران توزیع شده است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران گفت: از شروع کرونا تاکنون ۲۹۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، آئین اهدای ۳ هزار دست لباس تحت عنوان پویش دلگرمی و 6600 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مصلی نمازجمعه ساری برگزار شد.


سید رضا هادیان بیان داشت ۱۳ زندانی با حمایت دستگاه‌های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان آزاد شدند. همچنین در ادامه گزارشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران ارائه کرد و با اظهار اینکه با مشارکت خیران در ۷۰ روستا مدرسه احداث شد، افزود: ضمنا در ۱۴۰ روستا با مشارکت خیران و هیئت امنا در ساخت مساجد مشارکت شده است. وی افزود: در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آبرسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و غیره اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است. وی گفت: ۶۴۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان احداث شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران، توزیع جهیزیه، بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر را از دیگر خدمات بنیاد احسان ذکر کرد و گفت: ۲۹۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تاکنون در استان بین نیازمندان توزیع شده است. همچنین یادآور شد: ارزش بسته‌های معیشتی ۶۱ میلیارد تومان بوده است و توزیع ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر، درمان ۱۴۸ کودک ناشنوا، حمایت از هزار و ۱۰۰ بیمار سرطانی و هزار و ۸۰۰ زوج نابارور از جمله خدمات بوده است.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه عید باید دستاورد سرور و خوشحالی برای خانواده‌ها باشد، اظهار داشت: هم کالای معنوی و آزادی و هم کالای معیشتی می‌تواند خانواده‌ها را خوشحال کند. وی ضمن تحسین خدمات در راستای دستگیری از نیازمندان و خانوادهای نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد بیان داشت: خداوند متعال رحم و بخشش بندگان نسبت به یکدیگر را می‌پسندد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین به فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمان همه گیری کرونا با عنوان رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که این فرمان معظم له نقشه راه مردم نوع دوست کشور و به ویژه استان مازندران شده و مردم به صورت خودجوش برای رفع آلام نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره‌های این قشر به خط شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با بیان اینکه امروز ۳۶۵ بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تهیه و بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است، افزود: طبق تفاهمنامه بین سازمان زندان‌ها و هماهنگی استان‌ها، پنج میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی و آزادی زندانیان نیازمند تخصیص یافته است. همچنین وی ادامه داد: ۱۳ نفر از زندانیان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل آزاد شدند.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند کار جهادی است و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور نشان می‌دهد که فاصله‌های موجود بین دولت و آنان در حال پرشدن است و تلاش‌های دولت و حضور در بین مردم در ترمیم این رابطه نقش مؤثری داشته است. وی ازشناسایی ۳۶ منطقه دارای آسیب در استان خبر داد و گفت: باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات این مناطق و محلات تلاش کرد.

کد خبر 3838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =