با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی صورت گرفت

در هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی، ۴ هزار بسته معیشتی تهیه شده که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم گفت: در این مرحله ۴ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۷۰۰ هزار تومان شامل برنج، قند، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و ماکارونی در نظر گرفته شده که توسط گروه‌های جهادی با محوریت مساجد توزیع خواهد شد.

موسوی همچنین از برگزاری رزمایش دلگرمی در استان خبر داد و افزود: در این رزمایش ۴ هزار و ۸۰۰ بسته‌ی لباس به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم مرزی توزیع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم با اشاره به ارزشمند بودن همدلی مردم در شرایط سخت معیشتی گفت: در فضایی که دشمن معیشت مردم را مورد هجمه قرار داده سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی و جهادگران دست در دست هم قرار داده اند تا به مدد مردم نیازمند بروند.

طالبی افزود: در جامعه نیازمندانی هستند که آبرومندند و با وجود اینکه زندگیشان به سختی می‌گذرد، به گروه‌های یاری رسان مراجعه نمی‌کنند که باید با شناسایی این افراد، آن‌ها را تنها نگذاریم.

کد خبر 3936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =