مسابقات فوتبال خیابانی قهرمانی استان گیلان جام شهدای ۱۵ خرداد ، عصر یکشنبه با برتری تیمهای آزاد رشت و لنگرود پایان یافت.

مجتبی امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گیلان گفت :این دوره از رقابتها که توسط قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار حاشیه شهر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استعدادیابی از جوانان و نوجوانان مستعد در محلات کمتر برخوردار برگزار شد، ۷۰ تیم فوتبال از محلات کم برخوردار شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در ۲ رده سنی و به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

فینال مسابقات فوتبال خیابانی جام محلات رشت برگزار شد

مسابقات فوتبال خیابانی قهرمانی استان گیلان جام شهدای ۱۵ خرداد ، عصر یکشنبه با برتری تیمهای آزاد رشت و لنگرود پایان یافت.

 مجتبی امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گیلان گفت :این دوره از رقابتها که توسط قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کمتر برخوردار حاشیه شهر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استعدادیابی از جوانان و نوجوانان مستعد در محلات کمتر برخوردار  برگزار شد، ۷۰ تیم فوتبال از محلات کم برخوردار شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در ۲ رده سنی و به مدت یک هفته با هم به رقابت پرداختند.

در دیدارهای نهایی این دوره از رقابتها که در مجموعه ورزشی منظریه رشت برگزار شد، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، تیمهای فوتبال خیابانی آزاد رشت و مسجد امام حسین رشت با برتری برابر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند که در این مرحله، تیم فوتبال آزاد رشت حریفش را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی گیلان را در این رده سنی به خود اختصاص داد.

همچنین در رقابتهای رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز، تیمهای فوتبال لنگرود و نخودچر رشت توانستند برابر رقبای خود به برتری دست یافته و به دیدار نهایی راه یابند که در این بازی نیز، تیم لنگرود حریف خود را شکست داد تا قهرمان مسابقات فوتبال خیابانی گیلان شود.

این دوره از رقابتها نیز برای شور و نشاط اجتماعی و همچنین استعدادیابی از نوجوانان وجوانان مستعد در محلات کم برخوردار شهرهای مختلف گیلان برگزار شد که در نهایت تیم های برتر هر شهرستان برای کسب مقام قهرمانی، با هم به رقابت پرداختند.
گفتنی است تیم‌های برتر استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

کد خبر 4109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =