بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ بانوان

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، معاون اجتماعی ستاد در البرز به همراه رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمپ ماده ۱۶ بانوان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید ضمن ارائه گزارش مسئولین مرکز از فرایند درمان بانوان ، مادری که ۵ سال در دام اعتیاد گرفتار بود و در این مرکز درمان شده بود به آغوش خانواده بازگشت.

این مرکز علاوه بر درمان به توانمند سازی و حرفه آموزی بانوان نیز می پردازد و مشاغلی همچون پارچه بافی ، گلیم بافی و حتی کاشت صیفی جات در این مرکز در حال انجام می باشد.

معاون اجتماعی ستاد ضمن عرض خداقوت به مسئولین مرکز علی الخصوص سردار حسینی که دلسوزانه پیگیر برطرف شدن مسائل مرکز بودند ، آمادگی ستاد در ارائه خدمات مختلف اجتماعی ، پزشکی و ... در حمایت از این امر مهم اجتماعی اعلام نمود و در همین راستا و در روز بازدید مواد غذایی جهت پخت و پز و ۳ دستگاه کولر آبی از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این مرکز اهداء شد و مقرر گردید با حضور نیروهای متخصص هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی وضعیت زمین کشاورزی این مرکز به شرایط مطلوب و اصولی ارتقاء پیدا کند.

کد خبر 4512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =