بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ره با تمرکز بر سلامت اقشار محروم و مستضعف طرح‌های مختلفی راه اندازی کرده که «لبخند مادری» و «حمایت از چند قلوها» و «کمک هزینه درمان ناباروری» در خصوص تقویت جمعیت و خانواده تدوین گردیده است.
اولین جلسهٔ بررسی طرح های مذکور در مرکز بهداشت و درمان استان برگزار شد.

همچنین در این جلسه طرح «لبخند احسان» در خصوص بهداشت دهان و دندان و خدمات دندانپزشکی و همچنین طرح «اهدای تجهیزات توانبخشی» به نیازمندان مناطق محروم استان مورد بررسی و تفاهم قرار گرفت.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان با تاکید بر اهتمام ستاد در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و مستضعف جامعه که ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند بیان کرد: تسریع و دقت در اجرای طرح های حمایتی منجر به بالا رفتن کیفیت و کمیت خدمات ستاد خواهد گردید.
رئیس مرکز بهداشت استان و معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به ایثارگری های کادر بهداشت و درمان در مسیر ترویج و امنیت سلامت جامعه تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان با آمایش جامعه و ثبت مشخصات و مختصات جمعیتی در تمام نقاط استان می‌تواند در خصوص معرفی بیماران نیازمند و اولویت دار استان به ستاد در اسرع وقت و به صورت مداوم و منظم اقدام نماید.

کد خبر 4646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =