ستاد اجرایی فرمان امام با رزمایش "همدلی و احسان" انصافا گل کاشت

ستاد اجرایی فرمان امام نه فقط در بحث کرونا که در هر گرفتاری و بحرانی که در کشور رخ داده مانند زلزله، سیل، تأمین مسکن و شغل محرومان توانسته بدرخشد و در کنار مردم باشد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش "همدلی و احسان" در این استان با بیان این مطلب افزود: ستاد اجرایی فرمان امام با رزمایش "همدلی‌ و احسان" و رسیدن به داد آسیب دیدگان کرونا، به قول شما فارس‌ها انصافا گل کاشت.
وی افزود: دکتر مخبر با مدیریت جهادی و انقلابی در ستاد اجرایی توانسته به منویات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند و نه فقط در بحث کرونا که در هر گرفتاری و بحرانی که در کشور رخ داده مانند زلزله، سیل، تأمین اقلام بهداشتی و دارویی ضدکرونایی و تأمین مسکن و شغل محرومان هم توانسته بدرخشد و در کنار مردم باشد.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: شما به زلزله میانه و سراب نگاه کنید، یا سیلی که در مناطق مازندران، لرستان و خوزستان اتقاق افتاد، ستاد اجرایی فرمان امام به بهترین نحو در همه آن مناطق بلافاصله حضور یافت که جا دارد به همه آنها دست مریزاد و خدا قوت عرض کنیم.
وی با اشاره به هجمه‌های اخیر مقامات کاخ سفید به ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: دلیل عصبانیت استکبار جهانی و آمریکا از این مجموعه به خاطر همین خدمات شان به مردم میباشد، وقتی دشمن به این اندازه به ستاد اجرایی فرمان امام حساسیت نشان میدهد و تهمت وارد میکند، نشانه اوج خدمت‌رسانی ستاد و غیرقابل تحمل بودن فعالیت های ضد تحریمی آنها در حوزه های مختلف است.
کد خبر 483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =