ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش ۷ هزار نفر در قالب ۱۳ هزار خدمت درمانی توسط بیمارستان بنیاد احسان

خدمت رسانی رایگان بیمارستان بنیاد احسان به مردم مناطق کم برخوردار شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان و نرماشیر استان کرمان انجام‌ می‌شود.

بیمارستان سیار تمام مکانیزه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق کم برخوردار به مدت ۸ روز در سیستان و بلوچستان و ۱۰ روز در کرمان به ارائه خدمات مختلف پزشکی پرداخت.

بعد از شناسایی مناطقی که در کشور نیاز به خدمات درمانی دارند این بیمارستان با ظرفیت کامل به این مناطق اعزام شد و با همکاری گروه های جهادی تخصصی پزشکی همکار بنیاد احسان به خدمت رسانی به مردم مشغول شد.

خدماتی که در این ۱۸ روز به مردم شریف این مناطق ارائه شد شامل پزشک عمومی، متخصص اطفال، متخصص قلب، مامایی، فیزیوتراپی، دندان پزشکی، مشاور تغذیه، روان شناس، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، متخصص چشم، خدمات پاراکلینیک و آزمایشگاه بوده است.  
 

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش ۷ هزار نفر در قالب ۱۳ هزار خدمت درمانی توسط بیمارستان بنیاد احسان

تعداد خدمات ارائه شده در استان کرمان ۷۹۶۲ خدمت و در استان سیستان و بلوچستان ۵۴۱۳ خدمت، که شامل خدمات بالا می شود بوده است، همچنین تعداد ۶ هزار نسخه دارو تحویل بیماران و مراجعین محترم گردید.

بیمارستان بنیاد احسان در ادامه خدمت رسانی از ۱۷ بهمن ماه در منطقه‌ی هشتبندی استان هرمزگان مستقر شده و به ارائه خدمات درمانی می پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر 7437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =