برگزاری رزمایش مشق احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد+ جزئیات

با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان، مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، سعادت صالحی رئیس بسیج دانش آموزی، ریاست آموزش و پرورش عشایر، و جمعی از مسوولان در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شایان نادری - مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد- در ابتدای این رزمایش به تشریح آخرین اقدامات این ستاد پرداخت و اظهار داشت: بنیاد برکت ستاد فرمان امام خمینی(ره) در ساخت 86 مدرسه با 277 کلاس درس همکاری جدی داشتیم که دانش آموزان در حال حاضر از آنها بهره‌مند هستند. با توجه به رسالتی که در سفر ریاست جمهوری به عهده ستاد گذاشته شد، امسال نهضت برچیده شدن 36 مدرسه کانکسی را در دستور کار داشتیم که این 36 مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس احداث و تکمیل شده‌اند که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.
نادری در ادامه از برگزاری بیستمین رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های معیشتی، آموزشی، بهداشتی و سایر حوزه‌ها خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما با توجه به سیاست افزایش جمعیت حمایت از خانواده‌های است که فرزند سوم آنها متولد می‌شود. ستاد به این خانواده‌ها یک کارت هدیه یک میلیونی داده و شش ماه پوشک و شیر خشک آنها تأمین می‌شود. 
وی افزود: در بحث سیل دو مقوله را برعهده ستاد اجرائی فرمان امام (ره) گذاشتند. یکی؛ خرید دام برای دامدارانی که دام آنها در سیل تلف شد و دیگری خرید تجهیزات و لوازم خانگی برای خانواده‌هایی که لوازم زندگی‌شان به علت سیل خراب شده‌اند که این دو با جدیت انجام گرفت و به زودی تجهیزات و لوازم در اختیار این خانواده‌ها قرار می‌گیرد.
برگزاری رزمایش مشق احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد+ جزئیات
حضرت آیت الله سید نصیر حسینی- نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد -در این آئین به طور ویژه از اقدامات شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) قدردانی کرد و گفت: در این سال‌ها؛ ستاد در عرصه‌های مختلف خدمات ویژه‌ای را به مردم ارائه کرد که از این مجموعه قدردانی می‌کنم و جای سپاسگزاری دارد. امیدواریم این خدمات جاری و ساری باشد.
وی در ادامه به موضوع مهم تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: بحث اشتغال از مشکلات ما است که باید برای جوانان شغل‌های پایدار ایجاد شود. اگر تولید و اشتغال در جامعه برای جوانان فراهم شود فشارها بر دولت کاسته می‌شود.
سید علی احمدزاده- استاندار کهگیلویه و بویراحمد- در صحبت‌های کوتاهی از عملکرد ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به جهت خدمات رسانی به افراد کم درآمد و مناطق محروم قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود که این خدمات همیشه باشد. ما هم حمایت‌های لازم در این راستا خواهیم داشت.
وی در ادامه از کمیته امداد امام خمینی(ره) هم خواست که از این رزمایش‌ها داشته باشد.
برگزاری رزمایش مشق احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد+ جزئیات
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از بسته‌های اهدایی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به دانش آموزان بازدید و نکات جالبی را مطرح کرد. او بعد از دیدن اقلام (کیف، قلم، دفتر و...) تهیه شده برای دانش آموزان، خطاب به شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام، عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش، معاون سیاسی استانداری و دیگر مسوولان حاضر، گفت: پیگیری کنید که به منظور رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه‌های در استان راه‌اندازی شود که کیف و سایر اقلام مورد نیاز دانش آموزان در خود استان تهیه شود و ستاد اجرائی فرمان امام هم وسایل مورد نیازش را از خود استان خرید کند. نادری در ادامه گفت: اگر تولیدی در استان باشد، آمادگی خرید را داریم.

کد خبر 4845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =