عملکرد مطلوب ستاد اجرایی در زمینه محرومیت زدایی ایلام

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام، گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در زمینه رفع محرومیت های استان بسیار مطلوب عمل میکند

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《 علی موسی نژاد》، در دیدار با مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اظهار کرد:  استان ایلام به تلاش جهادی و بی وقفه در راستای رفع محرومیت ها نیاز دارد که ستاد اجرایی با مدیریت خوبی که دارد به معنای واقعی کلمه در زمینه کمک به محرومان و رفع چالش ها به صورت جهادی عمل میکند که نشانه امیدواری برای مردم است. 

وی، با بیان اینکه اگر تلاش جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان در ایام اربعین نبود قطعا با چالش های جدی و بحران در مرز مهران مواجه میشدیم، افزود: اقدامات فوق سریع ستاد اجرایی در زمینه پر کردن خلع ها و بخصوص در زمینه تهیه غذا و آب خنک برای زائران جای تشکر و قدردانی دارد. 

موسی نژاد، اضافه کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آمادگی جهت همکاری در زمینه های مختلف با ستاد اجرایی را دارد. 

در ادامه《محمد زارع》مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام، نیز اظهار کرد: نوکری و خدمت به مردم را بدون هیچ چشم داشتی سرلوحه کار خود در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  (ره)، قرار داده ایم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی، با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان اولویت کاری خود قرار داده ایم تصریح کرد: از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی تسهیلات اشتغال زایی دراختیار صاحبان حرفه قرار میگیرد و علاوه بر این در طول سال به صورت مداوم بسته های معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان توزیع میشود که خدایی نکرده سفر کسی خالی نباشد. 

زارع، تصریح کرد: محرومیت زدایی واقعی در گرو ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید داخلی است که می طلبد همه دستگاه ها باید با توجه به شرایط جامعه امروزی در این زمینه تلاش جهادی کنند.

کد خبر 4862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =