دیدار مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره )ایلام با مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان ایلام 

مدیران کل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)،استان و تعزیرات حکومتی ایلام با هم دیدار و در زمینه های مختلف همکاری گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام(محمد زارع) در این دیدار اظهار کرد: همکاری ستاد اجرایی با تعزیرات حکومتی در امورهای مربوطه میتواند در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت بهتر و بیشتر به مردم عزیز استان تاثیر گذار باشد. 

وی، با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان  استان در اولویت اقدامات ستاد اجرایی قرار دارد، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه در بین دانش آموزان نیازمند سطح استان توزیع شده است. 

زارع، با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی متعلق به مردم است و ما خدمتگذار مردم هستیم، خاطرنشان کرد: هر آنچه در توان داشته باشیم جهت توسعه استان انجام خواهیم داد. 

در ادامه《علیرضا لطفی علی آبادی》مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، نیز اظهار کرد: عملکرد بسیار خوب و به موقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در اربعین امسال مرز مهران باید به عنوان یک الگو در راستای کار جهادی و خدمت به مردم سرلوحه اقدامات همه دستگاه ها و مدیران استان قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه توزیع آب و غذا به موقع، سریع و شبانه روزی در ایام اربعین واقعا قابل تقدیر است، افزود: طبق آنچه مشاهده میشود فعالیت های محرومیت زدایی ستاد اجرایی در استان بسیار امیدوار کننده است. 

وی اضافه کرد: تعزیرات استان ایلام آمادگی کامل جهت همکاری با ستاد اجرایی را دارد و در این زمینه هر آنچه در توان داشته باشیم کوتاهی نخواهیم کرد.

کد خبر 4892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =