انعقاد تفاهم‌نامه اشتغالزایی فی ما بین ستاداجرایی و پارک علم و فناوری استان ایلام

با حضور مدیران کل پارک علم و فناوری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، تفاهم نامه همکاری جهت ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  استان ایلام،《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی ایلام در این جلسه، اظهار کرد: پارک علم و فناوری در بحث اشتغالزایی پایدار و کمک به چرخه علم و فناوری میتواند نفش بسیار مهمی ایفا کند.

وی، با بیان اینکه کمک به چرخه صنعت میتواند در افزایش تولید نقش موثری ایفا کند، افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در سال ۱۴۰۱اعتبار بسیار خوبی جهت ارائه تسهیلات اشتغالزایی در حوزه پارک علم و فناوری اختصاص داده است.

زارع، با بیان اینکه بنیاد برکت به خوبی در حوزه اشتغالزایی در سطح استان ایلام عمل کرده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با بانک‌ها جهت ارائه سریع تسهیلات اشتغالزایی در حوزه پارک علم و فناوری انجام شده است.

وی، با اشاره به اینکه بنیاد برکت در زمینه ارائه تسهیلات، مشارکت و همکاری در اجرای طرح ها و ایده ها در پارک و علم و فناوری است، گفت: آماده همکاری و ارائه تسهیلات در انجام ۲۰۰ طرح با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان با پارک علم و فناوری هستیم.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، خاطرنشان کرد: بستری بسیار خوبی جهت توسعه و اشتغالزایی در حوزه پارک های علم و فناوری و دانش بنیان ها فراهم شده لذا باید از این مهم به خوبی استفاده شود و قطعا نتیجه آن در توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 4967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =