فعال شدن ۳۰ واحد دامی با تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی افزود: تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حمایت از صنعت دامداری، تا کنون ۳۰ واحد دامی را در خراسان جنوبی فعال کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: طبق این تفاهم نامه، به مددجویان کمیته امداد و ۵ دهک اول جامعه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از منابع کمیته امداد با اقساط ۷ ساله پرداخت می‌شود و با این تسهیلات، شرکت توسعه پردیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، دام، علوفه و نهاده‌های دامی مورد نیاز دریافت کنندگان تسهیلات را با پشتیبانی دامپزشکی تأمین می‌کند که آموزش نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.
موسوی با بیان اینکه فروش محصولات دامی و گوشت قرمز تولید شده در این طرح نیز به عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است افزود: در خصوص این طرح تا کنون ۳۰ واحد دامی در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، زیرکوه، خوسف، سرایان و طبس فعال شده است.
وی گفت: در صورت همکاری بانک‌ها این طرح در بقیه شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود.فعال شدن ۳۰ واحد دامی با تفاهم نامه کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

کد خبر 5004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =