هم‌افزایی ستاداجرایی فرمان امام (ره)، و بسیج سازندگی سپاه استان برای محرومیت زدایی ایلام

سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام در راستای محرومیت‌زدایی استان با هم همکاری و هم‌افزایی خواهند کرد. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام:

محمد زارع، مدیر کل ستاد اجرایی استان، در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ایلام، اظهار کرد: بسیج سازندگی این طیبه شجره؛ تاکنون موجب خدمات بسیار ارزشمندی در کشور و استان شده و امروزه به عنوان امید در دل مردمان مناطق محروم برای زدودن چهره فقر و محرومیت شناخته شده است.

وی، با بیان اینکه محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم استان با ارائه تسهیلات اشتغالزایی از اولویت های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، است، افزود: اهداف بنیاد برکت کمک به آبادانی کشور و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است.  

وی، معیار ارزیابی موفقیت و دستآوردهای بنیاد برکت را نگاه مثبت مردمی، عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بی مزد و منت و برای رفاه مردم انجام می‌شود و تاکنون در استان ایلام و مناطق هدف توانسته‌ایم خدمات مطلوبی در راستای اهداف بازگشت به روستاها و افزایش تولید در این مناطق دست پیدا کنیم. 

وی، با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات و وام‌های اشتغالزایی در سطح روستاها نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت خواهد شد، تاکید کرد: در بخش روستایی نیز ظرفیت ها مورد بررسی و از طریق تسهیلگرهای همکار، بخشداری ها و دهیاری ها برای معرفی به این ستاد انجام می شود که می‌تواند نقش مهمی در اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از مهاجرت جوانان ایفا کند. 

زارع، اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تمام توان آماده همکاری با بسیج سازندگی سپاه جهت زدودن چهره محرومیت از استان است. 
 
در ادامه سرهنگ《علی  ملک‌زاده》رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، تا کنون نقش مهمی در رفع محرومیت‌های مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود معیشت مردم نیازمند استان ایفا کرده که جا تقدیر و تشکر دارد.

وی، افزود: مدیریت جهادی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های بارز مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان است.

 ملک زاده، با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه با بهره‌گیری از ظرفیت خود مردم و برای مردم در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: نقشه راه در چند عرصه برای  بسیج سازندگی مشخص شده؛ که یکی از این خدمات راه‌اندازی صندوق های قرض الحسنه است که در هر پایگاه یک صندوق قرض الحسنه دایر شده  و این امر منتج به راه اندازی و ایجاد تعاونی در روستاها و مناطق محروم می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه رفع محرومیت از مناطق روستایی از برنامه‌های این سازمان است، یادآور شد: اجرای طرح های اشتغالزایی با همکاری نهادهای مختلف در مناطق روستایی در راستای توسعه همه جانبه روستاها است.

کد خبر 5072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =