توزیع یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان سراسر کشور

در آستانه شب یلدا ، بسته‌های پروتئینی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های کم‌برخوردار در سراسر کشور توزیع شد.

در آستانه شب یلدا ، نهمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با توزیع یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته پروتئینی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند اجرا شد.
صبح امروز (چهارشنبه ۳۰ آذر) معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در آیین برگزاری نهمین مرحله اجرای رزمایش همدلی و احسان اظهار داشت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم توزیع کرده است.
علی عسگری افزود: در این مرحله نیز یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته پروتئینی شامل گوشت گرم بین نیازمندان شامل زنان سرپرست خانوار و ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع میشود.
وی خاطرنشان کرد:توزیع ۵ هزار تن مرغ به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان از روزهای قبل آغاز شده و تلاش داریم تا امشب (یلدا) به دست خانواده‌ها برسد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص پویش دلگرمی احسان نیز گفت: بنیاد احسان با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و سرمای هوا ، در پویشی با نام "دلگرمی احسان" که مرحله نخست آن در سال گذشته برگزار شد ، توزیع وسایل گرمایشی از جمله آبگرمکن و بخاری را درمناطق محروم انجام خواهد داد.
عسگری افزود: قرار است به تناسب منطقه جغرافیایی و امکانات موجود در آن منطقه، آبگرمکن و بخاری‌های نفتی ، گازی و یا برقی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
انتهای پیام/

کد خبر 5236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =