امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده استان خراسان رضوی/ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسب و کارهای آسیب‌دیده

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستاهای سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد.

ترکمانه با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده شهر مشهد، گفت: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت در ادامه با تأکید بر پشتیبانی این بنیاد از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی اولیه به مناطق سیل‌زده روستایی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به مناطق روستایی فریمان و درگز، توزیع غذای گرم و تامین تجهیزات مورد نیاز گروه‌های جهادی برای خارج کردن سیلاب از منازل مسکونی در دستور کار است. 

وی افزود: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی نیز علاوه بر مشارکت در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های حادثه‌دیده، از طریق مسئولان استان نسبت به شناسایی کسب و کارهای آسیب‌دیده اقدام و از صندوق قرض‌الحسنه برکت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 7640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر عبادی پور DE ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام خدا قوت اقای مهندس فتاح و معاونانش فرشته نجات برای محرومین و مستضعفان هستند دعاگوتون هستیم خدا از شما راضی باشه انشاالله ما راضی هستیم،
  • عباس نیک نشان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    با درود و سلام به محضر رهبر معظم انقلاب. و رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام ره کشور. و همه همکاران محترم ستادی کشور . وآروزی تندرستی و سلامتی برای همه و موفقیت روز افزون ان شاالله تعالی. یا حق . اوصیکم عبادالله و نفسی بتقوی الله. یا مهدی ادرکنی.
  • عقیل سالاری IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 1
    ان شاءالله که در پناه خدا و امام زمان(عج) خداخیرتون بده
  • فرهادوهاب زاده شفقی US ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    باسلام و خدا قوت.بنده پرسنل شرکت پخش البرز هستم بخدا قسم اگه امکانش بود خییلی دوست داشتم داشتم حضورری برم تا اونجای که کمکی ازدستم برمیاد انجام بدم ولی حیف...خدا سلامتی بده به تک تکتون.