بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از سداد

دکتر محمد ترکمانه مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از سداد بازدید کردند.

در این جلسه، دکتر ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه هلدینگ سداد و تحسین فعالیت های صورت گرفته در سخنانی گفت: با توجه به نیازهای اساسی کشور، ارتباط عمیق و هر چه بیشتر با تکنولوژی در زمینه‌های مختلف و به روزرسانی و هوشمندسازی خدمات، جهت خدمت‌رسانی بهتر و سریعتر به مردم، باید در اولویت کاری دولت و مجموعه‌های خدمت‌رسان باشد. در این راستا، تجربه کاری بنیاد برکت نیز به همین صورت است که با بسترسازی مناسب و ورود فناوری اطلاعات در سامانه‌ها و سرویس‌ها به نتایج بهتری رسیده‌ایم.

ترکمانه گفت: مجموعه هایی مثل سداد با رویکرد هوشمندسازی و نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات کمک بسزایی در حل مشکلات پیش رو و پیشبرد اهداف مجموعه نظام اسلامی داشته‌اند و انتظار هم از این مجموعه حرکت در این مسیر است.

بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از سداد

وی ادامه داد: در مورد پلتفرم بله به عنوان مثال از دید یک کاربر باید بگویم که نقش بسزایی در رفع نیازهای مردم در حوزه شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با حوزه کسب و کار در فضای مجازی داشته است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اشتغال در کشور، گفت: دغدغه ما در برکت، تأمین مالی جهت ایجاد اشتغال و پروژه‌های اشتغال‌زایی است که این مهم، نیاز به طراحی پلتفرم خاص و فعالیت‌های لند تکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم‌افزایی با داده ورزی سداد، بستر این مهم و سایر فعالیت‌های حوزه کاری بنیاد برکت فراهم و خدمت‌رسانی به آحاد مردم تسریع شود.

در ابتدای این جلسه، دکتر حمیدرضا احمدیان مدیرعامل هلدینگ سداد ضمن خوش آمد گویی به مدیران مجموعه برکت با بیان تاریخچه‌ای از مجموعه سداد و شرکت‌های زیرمجموعه پرداخته و نقش و جایگاه هر یک را در اکوسیستم خدمات به بانک ملی و کشور مطرح نمود.

ایشان در ادامه با اشاره به برنامه ها و نگرش های جدید مدیریت سداد در حوزه های مختلف به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت و بیان کرد:  به دنبال ایجاد فضای جدید کسب‌وکاری و تعریف بازارهای جدید و نوین در کسب‌وکار هستیم و در این راستا، در حیطه‌های گوناگون از جمله فین تک، ولث تک و ... اقدامات خوبی در مجموعه سداد آغاز شده  که برخی به مرحله محصول نیز رسیده است.

این نشست با بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از مجموعه فن‌آوران راهبر فارس «بله» به پایان رسید.

کد خبر 5259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =