تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، با حضور هادی جوهری معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت، تفاهم‌نامه همکاری میان این بنیاد و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی برای راه‌اندازی 200 طرح دانش‌محور به امضا رسید.

حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی از طریق راه‌اندازی و توسعه 200 طرح دانش‌بنیان و دانش‌محور ذیل دستورالعمل حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و دانش‌محور بنیاد برکت در استان خراسان جنوبی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

بنیاد برکت این تفاهم‌نامه‌های همکاری را با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری، تحقق سیاست‌های مد نظر ایشان و عمل به شعار سال 1401 و با هدف حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در این پارک‌ها و مراکز به امضا می‌رساند.

بر اساس این گزارش، یکی از اقدامات فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان که بنیاد برکت از آن‌ استقبال خواهد کرد، نیازسنجی نیازهای روستاها و رفع آن نیازها با ایجاد اشتغال و استفاده از افراد مستعد در همان روستا است.

بنیاد برکت همچنین تا پایان سال جاری با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی تمامی استان‌های کشور، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای حمایت از طرح‌های دانش‌محور به امضا می‌رساند.

این بنیاد تا به امروز با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی 16 استان شامل هرمزگان، کرمانشاه، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، خوزستان، همدان، مازندران، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی برای راه‌اندازی 3 هزار و 200 طرح دانش‌محور با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 600 میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

کد خبر 5262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =