۶ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز چهارمحال‌ و بختیاری از خدمات ستاد اجرایی امام برخوردار شدند

شهرکرد-ایرنا-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: برقرای عدالت آموزشی از اهداف این ستاد است و از ابتدای امسال ۶هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز اُستان از خدمات این نهاد برخوردار شده‌اند.

محمود ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خدمات ارائه شده توسط اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گستردگی زیادی دارد و بیشتر فعالیت‌های این ستاد انجام پروژه‌های عمرانی و ایجاد طرح‌های اشتغالزاست که مسئولیت آن با " بنیاد برکت " از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

وی ادامه داد: برخی دیگر از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مانند "بنیاد احسان" هر جا که ضرورت ایجاب کند در جهت خدمت‌رسانی به مردم نقاط کمتر برخوردار اُستان انجام وظیفه می‌کنند و برگزاری رزمایش‌های مختلف مانند "سفره احسان"، "نسیم احسان"، "احسانه"،"، "دلگرمی" و "طرح عدالت آموزشی" از جمله فعالیت‌های ستاد در چهارمحال و بختیاری است.

ابراهیمی اضافه کرد: امسال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چهارمحال و بختیاری در جهت تحقق عدالت آموزشی چند طرح زیر نظر و با مشارکت معاونت اجتماعی اُستانداری چهارمحال و بختیاری و همراهی دبیرخانه قرارگاه عدالت اجتماعی اُستان اجرا کرده است.

وی یادآور شد: مهر و آبان‌ماه امسال در طرحی به‌نام "مشق احسان"، توزیع نوشت‌افزار و کیف بین دانش‌آموزان نیازمند اُستان که بیشتر در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ساکن هستند، صورت گرفت و پنج هزار و ۴۰۰ بسته شامل کیف و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان اهدا شد.

ابراهیمی تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی تدریس معلمان استان و ارتباط هرچه بهتر با دانش‌آموزان بر اساس تفاهم‌نامه‌ منعقده با اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، تابستان امسال با تخصیص بودجه‌ای افزون بر ۲۴۰ میلیون تومان، سه مرحله آموزش برای معلمان استان برگزار شد و این آموزش‌ها در سوابق آموزش‌های ضمن خدمت معلمان نیز اعمال شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش‌های ارائه شده به معلمان استان در راستای فعالیت‌های آنها در طول سال تحصیلی طراحی شده است و این آموزش‌ها در بروزرسانی اطلاعات معلمان و تقویت ارتباط آن‌ها با دانش آموزان موثر است.

ابراهیمی اظهار داشت: امسال برای تحقق عدالت آموزشی برای یک هزار دانش‌آموز مقطع دوازدهم استان که داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند و بیشتر در مناطق محروم اسکان دارند با بودجه ای برابر یا ۱۰ میلیارد تومان، یک هزار بسته آموزش مجازی دروس دبیرستان با تدریس بهترین استادان کشور تهیه شد که ارزش هریک از این بسته‌ها افزون بر ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

کد خبر 5272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =