اجرای ۱۰ هزار و ۱۹۳ طرح اشتغالزا در خراسان جنوبی

بنیاد برکت تا کنون ۱۰ هزار و ۱۹۳ طرح اقتصادی در خراسان جنوبی اجرا کرده که نتیجه آن ایجاد شغل برای ۴۲ هزار و ۵۲۵ نفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: برای این طرح‌ها دراجرای ۱۰ هزار و ۱۹۳ طرح اقتصادی با همکاری بنیاد برکت در خراسان جنوبیمجموع بیش از هزار و ۹۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

به گفته موسوی ، این طرح‌ها شامل ۱۲ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۲۰۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۱۰ هزار و ۱۵۷ طرح اجتماع محور سحاب با ظرفیت اشتغال ۳۰ هزار و ۴۷۱ نفر و مجموع سرمایه گذاری هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان، ۲۳ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۸۶۹ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۴۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و یک طرح مشارکت مدنی با ظرفیت اشتغال ۵ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون تومان است.

او گفت: اجرای ۵۷۶ طرح عمرانی و زیربنایی به ارزش ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل ۷۴ مدرسه، ۲۲ مسجد، ۳۱۸ باب مسکن و ۱۶۲ طرح عمرانی دیگر از جمله تکمیل بیمارستان، حوزه علمیه، آبرسانی، حسینیه، خانه عالم، راه، کتابخانه، زمین و سالن ورزشی و مسکن از دیگر اقدامات انجام شده به کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همچنین گفت: پایدارسازی اشتغال ایجاد شده، کمک به توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح‌ها و اجرای ۱۰ طرح عمرانی و زیربنایی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد تومان از برنامه‌های در دست اجرا توسط این بنیاد است.

کد خبر 5539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =