برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی در استان البرز ، ارکان خانه های احسان برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور راهی شدند.

این کاروان به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی برگزار شده و  برنامه های متنوع فرهنگی در طول این سفر ۳ روزه برای خانواده های البرزی در نظر گرفته شده است.

پادگان دوکوهه ، طلاییه، اروند ، شلمچه و کانال کمیل و فتح المبین از جمله مناطقی و یادمان هایی هستند که برای بازدید از آن ها برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است در این سفر ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز و غرب استان تهران ، از ابتدا تا پایان سفر در کاروان حضور داشتند.

برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز  برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز  برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز

برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز   برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز  برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز  برگزاری کاروان راهیان نور با محوریت خانه های احسان در سطح استان البرز

کد خبر 5751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =