برگزاری نشست "روایانه" در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور اهالی هنر و رسانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان #مازندران ، جلسه‌ای با عنوان "روایانه" به تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد. این جلسه به منظور بررسی حلقه مفقوده در اثرگذاری و شبکه سازی گروه های رسانه ای فعال در حوزه های اجتماعی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مازندران، مسئولان روابط عمومی بنیاد احسان و جمعی از فعالان حوزه رسانه برگزار شد.

حاضرین با ارائه تجربیات و نظرات خود، به بررسی روش های افزایش همکاری و هماهنگی بین گروه های رسانه ای در جهت رسیدن به اهداف اجتماعی بیشتر پرداختند.

علاوه بر این نیز اهالی رسانه در جلسه، دغدغه ها و مشکلات خود را در حوزه فعالیت های رسانه ای مطرح کرده و از عوامل ستاد اجرایی درخواست کردند تا در صورت امکان بخشی از این مشکلات را رفع نمایند. آنها همچنین درخواست داشتند که ستاد اجرایی شبکه سازی بین گروه های رسانه ای را تقویت کرده تا بتوان حلقه مفقوده ای که در برخی از فعالیت های رسانه ای مشاهده میشود را برطرف سازد.

در پایان جلسه، مهندس آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران و مهندس بابایی مسئول روابط عمومی بنیاد احسان ضمن تشکر از حاضرین، اظهار داشتند که نظرات و پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد، به عنوان یک راهنمای مهم برای اقدامات آینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

#مازندران

کد خبر 6146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =