۱۴ طرح کشاورزی بنیاد برکت در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان ۱۴ طرح پمپاژ آب کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از ۷ میلیارد تومانی بنیاد برکت در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان؛ امروز یکشنبه، ۲۱ خردادماه؛ طی مراسمی با حضور مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان؛ بهره‌برداری از ۱۴ طرح بنیاد برکت در شهرستان پلدختر، آغاز شد.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان در این آیین افتتاح این طرح‌ها با اشاره به اینکه پیشران اقتصادی استان و شهرستان پلدختر کشاورزی است و آب عامل اصلی در توسعه کشاورزی محسوب می‌شود، افزود: در این راستا طرح‌های پمپاژ آب، زهکشی و روش‌های نوین آبیاری در رونق کشاورزی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به مشارکت ۷ میلیارد و ۲۰ میلیون تومانی بنیاد برکت این ستاد در ۱۴ طرح پمپاژ آب کشاورزی شهرستان پلدختر گفت: آورده کشاورزان در این طرح‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون و کل سرمایه‌گذاری طرح‌ها ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان است.

طائف هدف از اجرای این طرح را تامین آب کشاورزی ۲۸۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر ذکر کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۹ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

کد خبر 6181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =