آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی استان ایلام، از آغاز برگزاری مسابقات «فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد» در سطح استان خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، «محمد زارع» در حین افتتاح مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در شهرستان سیروان، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای محرومیت زدایی در زمینهای مختلف ورود کرده و یکی از این مهم توانمند سازی محلات از طریق خانه های احسان است.

وی با بیان اینکه 12 خانه احسان در سطح احسان راه اندازی شده و در زمینه توانمندسازی محلات در ابعاد مختلف مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند. افزود: هزینه در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی سرمایه گذاری است و همه باید در این راستا جهادی تلاش کنیم که نوجوانان و جوانان عزیزمان از خط امام و نظام انحرف پیدا نکنند.
 
زارع، با اشاره به اینکه قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در راستای شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در محلات حاشیه شهرها میکند تصریح کرد: هدف اصلی از اینگونه اقدامات یاری دادن محلات حاشیه و کم برخودار شهرها است.  

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، ادامه داد: با آغاز شروع ثبت نام مسابقات فوتبال خیابانی با همکاری خانه های احسان سطح استان، بیش از 655 نفر در قالب 156 تیم ساماندهی و در این مسابقه با هم رقابت میکنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار میشود، افزود:  بازی و رقابت ها اول در سطح محلات شهرستان‌ها برگزار و تیم های اول هر رده سنی به مرحله استانی و بعد تیم برنده هر رده سنی به مرحله کشوری راه پیدا میکنند.

زارع، خاطرنشان کرد: قرارگاه توانمند سازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،تمام هزینه های برگزاری این مسابقه را پرداخت میکند.

کد خبر 6258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =