مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در لرستان برگزار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان لرستان گفت: مسابقات جام شهدای خرداد از سوی خانه احسان به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی سطح محلات مورد هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ذیل ستاد اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، مهندس مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در این استان، گفت: این مسابقات باهدف شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با مشارکت خانه‌های احسان در محلات مورد هدف برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات سال گذشته با حضور ۳۵ تیم و در ۳ محله برگزار شد، افزود: با ساماندهی و برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال شاهد استقبال محلات بیشتری در این مسابقات بودیم به طوری‌که در ۵ محله پشته حسین‌آباد، فلک‌الدین و پاچنار در خرم‌آباد، محله فردوسی کوهدشت و محله چمران بروجرد که مورد هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ذیل ستاد اجرایی هستند؛ تعداد ۱۰۰ تیم ساماندهی و با هم به رقابت پرداختند.

طائف به راهیابی تیم‌های برتر هر محله به مرحله استانی اشاره کرد و با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود، افزود: پس از پایان مسابقات در مرحله استانی تیم‌های اول هر رده سنی به مرحله کشوری که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان در خصوص مشوق‌ها و هدایای در نظر گرفته برای مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد گفت: تیم‌های اول کشوری در هر دو رده سنی ذکر شده ۶۰۰ میلیون ریال، تیم‌های دوم تا چهارم هم به ترتیب ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند، همچنین به بازیکن اخلاق، بهترین بازیکن و گلزن برتر هم ۱۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

کد خبر 6386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =