راه‌اندازی "رزمایش ملی احسان" به منظور لبیک به ندای رهبرانقلاب توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به دنبال بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی پویشی ملی از مردم ایران دعوت کرد تا در این رزمایش شرکت کنند.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر گفت: به دستور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، در مرحله نخست "رزمایش احسان"، یک میلیون بسته غذایی توسط بنیاد احسان تأمین و بین آسیب دیدگان کرونا در سراسر کشور توزیع و اهدا خواهد شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و شامل اقلام غذایی مانند برنج، روغن، رب، ماکارانی و حبوبات میباشد.

مدیر عامل بنیاد احسان با بیان اینکه این رزمایش بصورت ملی و مردمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم میتوانند با مشارکت در این رزمایش از طریق کد دستوری #۳۰۴۰۳۰ که از فردا فعال خواهد شد و یا مراجعه به سایت دنیای احسان www.ehsan.ir، در این اقدام ملی و همدلی تاریخی سهیم شوند.

وی افزود: این وعده را هم میدهیم که ستاد اجرایی فرمان امام، احسان و مبالغ پرداختی از سوی مردم را دو برابر میکند، بدین شکل که به هر میزانی که مردم در این رزمایش مشارکت و کمک کنند، ستاد اجرایی نیز علاوه بر یک میلیون بسته، مبلغی به همان اندازه به این پویش اختصاص خواهد کرد.

ترکمانه افزود: توزیع و اهدای این اقلام بین نیازمندان، از طریق شبکه های داوطلبین و نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام صورت خواهد گرفت.

کد خبر 653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =