پویش مشق احسان در استان البرز برگزار می شود

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، پویش مشق احسان با هدف تهیه و توزیع ۶۰۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخودار استان البرز اجرایی می شود.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز خبر داد.

ایشان ضمن اشاره به مسأله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و  متناسب بودن پویش ها با نیازهای روز جامعه،  اعلام کرد این پویش طی روزهای آینده انجام و گزارش تکمیلی اجرای آن به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل ستاد در استان البرز در ادامه گفت: این بسته ها شامل کیف ، دفتر های مختلف ، مداد ، خودکار، پاک کن، تراش ، مداد رنگی ، لیوان ، جامدادی و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود ۳۵۰ هزار تومان می باشد که ان شاءالله ۶۰۰۰ بسته مشق احسان با مشارکت گروه های جهادی ، مراکز خیریه ، مساجد و ... بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان توزیع خواهد شد.

ایشان در ادامه پیرامون راه های مشارکت در این حرکت مبارک گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند از راه های ذیل در این امر خیر مشارکت نمایند:

۱. از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR
۲. از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰*

ایشان در پایان به نحوه شناسایی دانش آموزان درمناطق کم برخودار اشاره و توضیح داد: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه های جهادی ، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط ایشان با مدارش شناسایی و معرفی می شوند تا از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر 6691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =