تا برگشت آخرین زائر پای کار هستیم

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: زائران اربعین مرز مهران نگران نباشند تا برگشت آخرین نفر پای کار هستیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام《محمد زارع》، در حین بازدید و سرکشی از موکب های تحت حمایت این نهاد در پایانه برکت، اظهار کرد: با تمام توان در حال ارائه خدمت به زائران برگشتی اربعین در مرز مهران پای کار هستیم و تا برگشت آخرین نفر ارائه خدمت خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه آب و غذا به وفور برای زائران برگشتی از کربلا دپو شده و موکب های تحت حمایت ستاد اجرایی شبانه روز پای کار هستند، افزود: خستگی زائران برگشتی را با جان و دل میخریم و نوکری خواهیم کرد. 

زارع با اشاره به اینکه تمام پرسنل مجموعه ستاد اجرایی استان ایلام با همکاری گروه های جهادی و موکب های تحت حمایت این نهاد در حال توزیع آب و غذا در پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین هستند، تصریح کرد: زائران برگشتی اربعین عجله و شتاب نکنند و حتما با استراحت کافی به راه خود برای رسیدن به مقصد ادامه دهند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام با تاکید بر اینکه استاندار ایلام در اربعین امسال شبانه روز و به صورت جهادی پای کار بود و نظارت دقیق انجام داد، اضافه کرد: پلیس، راهداری و حمل نقل، همه دستگاه های اجرایی و نیروهای امنیتی به خوبی در اربعین امسال پای کار بودند و با ایثار و از خودگذشتگی اربعین بسیار خوبی برای مردم عزیز ایران رقم زدند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =