ستاد اجرایی به کمک سیل زدگان خراسان شمالی می‌شتابد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی گفت: تلاش می‌کنیم با کمک گروه‌های جهادی و خیرین مردمی بخشی از آلام سیل زدگان روزهای اخیر استان را تسکین دهیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی محمدنبی شکیبایی در بازدید از مناطق سیل زده استان خراسان شمالی اظهار داشت: بارندگی شدشد و رگباری 7 اردیبهشت آسیب‌هایی را به منازل روستایی و حاشیه شهر در شهرهای بجنورد، گرمه و جاجرم وارد کرده است.

وی  افزود: بیشترین آسیب به لوازم خانگی و منازل مسکونی مردم ساکن در این مناطق وارد شده که نیازمند رسیدگی همه دستگاه‌های متولی و حمایتی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در نخستین ساعات بروز این اتفاق در منطقه حاضر و به کمک مردم شتافتند، گفت: بنیاد احسان و گروه‌های جهادی آمادگی دارند تا در بخش خدمات اجتماعی و تامین بخشی از نیازهای مردمی آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی اخیر وارد شوند.

شکیبایی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان شمالی در ساعات نخست وقوع سیل ضمن حمایت و هدایت گروه‌های جهادی نسبت به برآورد اولیه خسارات و مکاتبه با ستاد مرکزی اقداملات لازم را انجام داد.

گفتنی است در سیل 7 اردیبهشت در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی بیش از 11 روستا و 150 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیدند.

کد خبر 5887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =