افتتاح مدرسه برکت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام مدرسه ۴۱ کلاسه برکت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه برکتِ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی سال جاری در سطح کشور در شهرک شهرداری بلوار هوانیروز کرمان به بهره‌برداری رسید.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: این مجتمع آموزشی ۴۱ کلاسه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال و در مساحتی به میزان ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع افتتاح شد.

وی با بیان اینکه مدرسه برکت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۲ مقطع متوسطه و ابتدایی در شهرکی ساخته شده که از نظر فضای آموزشی باعث تقویت این منطقه می‌شود، افزود: در مجموع تاکنون ۲۱۱۱ مدرسه برکت در سراسر کشور به همت بنیاد برکت ساخته شده است.

ترکمانه گفت: یکی از وظایف اصلی بنیاد برکت، ساخت مدرسه است که بنیاد این موضوع را نیز با عنایت رهبر معظم انقلاب پیگیری کرده است همچنین ساخت مدرسه را وظیفه خود می دانیم و در این حوزه در کنار آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی بودیم.

ترکمانه ادامه داد: ۸۰۰ پروژه ساخت مسکن، مسجد و مدرسه در استان کرمان انجام شده و ۳۸ مدرسه نیز در دست ساخت است.

وی یادآور شد: بیش از ۱۴ هزار پروژه اقتصادی و اشتغالزایی در استان کرمان اجرا شده و در این زمینه کرمان جزو استان های هدف ما است که سعی کردیم بیشترین تأثیرگذاری را در این استان داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد برکت عنوان کرد: همزمان با تشییع و خاکسپاری شهید سید رضی به عنوان همرزم شهید سلیمانی، در زادگاه ایشان زنجان، یک مدرسه به نام ایشان ساخته و تحویل می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =