پیام تبریک رییس‌جمهور و مقامات به رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام

رییس‌جمهور و مسئولان کشوری و لشکری طی پیام‌هایی انتصاب سید پرویز فتاح به ریاست جدید ستاد اجرایی فرمان امام را تبریک گفتند.

رییس جمهور و مسئولان طی پیام های جداگانه ای انتصاب سیدپرویز فتاح به سمت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام را تبریک گفتند.
 

سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب آقای مهندس فتاح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر محترم جناب آقای مهندس فتاح

با عرض سلام و تحیت، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» را که نشان از تعهد و توانمندی جنابعالی است، صمیمانه تبریک می‌گویم. با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم. سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 همچنین محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب سید پرویز فتاح را به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام تبریک گفت.

در متن پیام مخبر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صمیمانه تبریک می‌گویم.

خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه که جنابعالی در آن سابقه درخشانی دارید، افتخاری بزرگ برای مسئولان نظام اسلامی در هر جایگاهی است. امید دارم ستاد اجرایی فرمان امام در دوران تصدی جنابعالی بتواند بیش از پیش وظایف و رسالت‌های بزرگ خویش را به منصه ظهور برساند. برای جنابعالی در این مسئولیت از درگاه خداوند متعال طلب توفیق و سربلندی می‌کنم.

امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه با انتشار پیامی انتصاب مهندس سیّد پرویز فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

انتصاب جنابعالی به ریاست ستاد اجرائی فرمان‌ امام (ره) از سوی مقام معظم رهبری که نشان از اعتماد معظم له، همچنین شایستگی، توانمندی‌ و تجارب گرانبهای جنابعالی در عرصه‌های مختلف خدمت به کشور و مردم شریف ایران اسلامی است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از خداوند بزرگ مزید توفیق آنجناب در عرصه کمک به توسعه و پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی شایسته به ملت نجیب ایران عزیز را مسئلت دارم.

لازم می دانم آمادگی دستگاه دیپلماسی را برای هرگونه همکاری و هم‌افزایی بمنظور تداوم ایفای نقش مهم آن نهاد در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در روند توسعه و پیشرفت کشور، اعلام نمایم.

همچنین علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در پیامی عنوان کرد:

جناب آقای مهندس پرویز فتاح

‌ریاست محترم ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت «ریاست فرمان اجرائی امام(ره) را که نشان از تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما می باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید است با حضور مؤثر و مبتکرانه در این جایگاه مهم و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های بزرگ مادی و معنوی آن نهاد ارزشمند و همچنین تقویت روحیه جهادی در عرصه تولید، بیش از پیش شاهد نقش‌آفرینی ستاد اجرایی در توسعه و آبادانی کشور باشیم.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در ایفای وظایف محوله، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام جداگانه ای انتصاب ایشان را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی

برادر گرامی، جناب آقای مهندس سید پرویز  فتاح  
باسلام و احترام؛ 

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  را که نشانه اعتماد معظم له به شما و بیانگر تعهد دینی، انقلابی و توانمندی های ارزنده مدیریتی آن برادر گرامی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم. 

مجاهدات جنابعالی در  مسئولیت های گوناگون و خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی از دوران دفاع مقدس تا  امروز، برگهای زرین فراوانی را در کارنامه پر افتخارتان ثبت و درج کرده است.

امید آن که با عنایات حضرت حق و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مسئولیت های جدید نیز همچون گذشته، قرین سرافرازی و توفیق باشید.

همچنین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به پرویز فتاح انتصاب ایشان را به «ریاست ستاد اجرایی فرمان امام » تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به سیدپرویز فتاح  به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

با سلام و تحیات؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب جناب عالی به سمت " رئیس ستاد اجرایی فرمان امام " که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌تردید سوابق درخشان در سنگرهای مختلف مدیریتی در دولت، نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی پشتوانه مطمئن و راهگشایی برای نقشآفرینی‌های موفق آن برادر عزیز در راستای توصیه‌های معظمله و پیش برندگی این مجموعه پربهره میهن اسلامی و از یادگارهای ارزشمند امام راحل(ره) برای خدمت‌رسانیهای مورد انتظار کشور و رفع محرومیت، توانمندسازی محرومین، سازندگی و تحکیم سلامت مردم است.
توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا فداه ) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای( مد ظله العالی ) را از درگاه خدای سبحان طلب می‌کنم.
 

علاوه بر این محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در پیامی به پرویز فتاح، رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام انتصاب شایسته ایشان با حکم مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر گرامی جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح 

حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  که بیانگر تعهد، توانایی و تجارب ارزشمند جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری به‌ویژه در رفع محرومیت اقشار ضعیف جامعه و توانمندسازی آنان و نیز رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محروم را مسئلت می نمایم.
 

همچنین پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی انتصاب سید پرویز فتاح را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

با اهدای سلام و تهنیت،

انتصاب جنابعالی را به عنوان «رئیس ستاد اجرایی فرمان‌ امام (ره)» از سوی رهبر معظم انقلاب که ‏مبین لیاقت و شایستگی شما به عنوان مدیری بادرایت در تراز انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک می‌گویم و ‏توفیق و سرفرازی روزافزون‌تان را در این مسئولیت خطیر از پروردگار متعال خواهانم.

ان شاء الله در این رسالت مهم مصداقی از «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» باشید که در «نیت خدمت به مردم و خدمت به کشور» که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب «یکی از نیات الهی است» چون همیشه کارنامه‌ای وزین از خود بر جای می‌گذارید.

بدیهی است در سایه تدبیر جنابعالی و تلاش همکاران محترم در ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ‏ آبادانی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش بر پهنه ایران عزیز پرتوافکن خواهد شد و طبقات ‏کم‌برخوردار جامعه از برکات آن ستاد به نحو احسن بهره‌مند می‌گردند.‏

تحت توجهات حضرت حق موفق باشید ان شاء الله.

سردار سرتیپ بسیجی، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتصاب ایشان را تبریک گفت.

متن پیام‌ها به شرح زیر است:

برادر ارجمندجناب آقای مهندس پرویز فتاح

رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سمت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «ستاد اجرایی فرمان امام در شمار نهادهای پربهره برای کشور و از یادگارهای با برکت امام راحل رضوان‌الله‌علیه است.» امید است با توجه به سوابق و تجربیات درخشان جنابعالی در راستای رفع محرومیت‌های اقشار ضعیف و توانمندسازی آنان و رسیدگی به مناطق محروم موفق و پیروز باشید.

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ولایی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت، ولی‌عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 

همچنین آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام تبریک خود عنوان کرد:

جناب مستطاب آقای سید پرویز فتاح(دام عزه العالی)
سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی را به مسئولیت خطیر ریاست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تلاش و تدبیر اثربخش و بهره مندی از تجربیات ارزشمندتان، حرکت پیش گرفته محرومیت زدایی در این ستاد پربرکت را شتاب بخشیده و استمرار دهید.

انتهای پیام/

کد خبر 7014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =