حسین واعظیان رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور حکمی، واعظیان را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منصوب کرد.

سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، حسین واعظیان را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

"جناب آقای حسین واعظیان

سلام علیکم

نظر به تعهد، تجربیات ارزنده و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز ازتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌المللی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های ستاد، واحدهای بلافصل، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و حوزه‌های وابسته، به نحوی برنامه‌ریزی و اقدام نمایید که اهداف و برنامه‌های ستاد در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی به شایستگی تحقق یابد و نقش مجموعه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایفای به موقع و درست مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد امید در جامعه به ویژه در حوزه‌های کارآفرینی، ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و تعالی محرومین به طور برجسته و روشن برای مردم منعکس گردد.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، همکاری و هماهنگی معاونین و تمامی مدیران مجموعه ستاد در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.توفیقات روزافزون آن جناب را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از خداوند متعال مسألت دارم."

گفتنی است فتاح با ارسال نامه جداگانه‌ای از زحمات و خدمات صادق‌مهدی غفرانی رئیس سابق مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز قدردانی کرد.

در نامه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است:"بدینوسیله از اهتمام ارزشمند، تلاشها و زحمات شایسته‌ی جنابعالی در مدت همکاری به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و اموررسانه‌ای بین‌المللی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صمیمانه قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال دوام سلامتی، بهروزی و توفیقات آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه‌ی عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) مسألت می‌نمایم."

انتهای پیام/

کد خبر 7235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =