۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت ۱۴ مدرسه در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) چهارمحال‌وبختیاری از اجرا و تکمیل ۱۴ پروژه جایگزینی مدارس جدید با مدارس کانکسی استان ذیل طرح «شهید پناهی» خبر داد.
مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ساخت ۱۴ مدرسه در چهارمحال‌وبختیاری

محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) استان امروز، ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری این ستاد با اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در خصوص پروژه‌های در دست اقدام، اظهار کرد: ۱۹ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که ساخت، تکمیل و تجهیز مدارس جدید برای جایگزینی این مدارس کانکسی در دستور کار قرار دارد تا در سطح استان مدرسه کانکسی و مخروبه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: طی جلسه اخیر با مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، پیگیری پروژه‌های در دست اقدام رصد و بررسی شد و برنامه‌ریزی برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها انجام گرفت؛ از مجموع ۱۹ مدرسه کانکسی در استان، ۱۴ مدرسه جزو تعهدات و در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار دارد تا با سرمایه‌گذاری بتوانیم مدارس جدید را جایگزین آنها کنیم.

ابراهیمی بیان کرد: قسط اول اجرای این پروژه‌ها توسط بنیاد برکت واریز شده است و چند پروژه پیشرفت خوبی دارند اما برخی پروژه‌ها نیز متأسفانه آنچنان پیشرفت نداشته‌اند لذا مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای اتمام این ۱۴ پروژه انجام گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) استان با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل ۱۴ پروژه جایگزینی مدارس جدید با مدارس کانکسی استان ذیل طرح «شهید پناهی» اجرا می‌شود، گفت: مدرسه سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال ساخت است که آورده اول ستاد ۱,۵ میلیارد تومان بود اما با توجه به ضرورت تسریع این پروژه، مقرر شد ۳۰ درصد از اعتبارات این پروژه با همکاری بنیاد برکت تهران محقق شود و به سرانجام برسد.

کد خبر 7240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =