اشتغال‌زایی ۴۳۰ پلدختری با اجرای طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومانی بنیاد برکت این ستاد در طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز با محوریت کشاورزی در شهرستان پلدختر گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۳۰ نفر فراهم شده است.

مهندس مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان لرستان، در جریان بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز در شهرستان پلدختر اظهارکرد: یکی از برنامه‌های بنیاد برکت این ستاد در حوزه اشتغال‌زایی اجرای طرح‌های زنجیره سبز با محوریت کشاورزی است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز ازقبیل اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای، تجهیز چاه‌های آب، تعمیر منابع آبی، کانال‌کشی و استفاده از روش‌های نوین با هدف کاهش هزینه‌های کشاورزی، افزایش تولیدات کشاورزان، حفظ امنیت غذایی و استفاده بهینه از منابع آبی انجام می‌شود.

مهندس طائف با بیان اینکه طی دو سال گذشته طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز ستاد اجرایی لرستان در ۱۲ روستای شهرستان پلدختر اجرایی شده است، ادامه داد: در این راستا و با نصب ایستگاه‌های پمپاژ آب ۵۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومانی ستاد اجرایی لرستان در طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز در شهرستان پلدختر، گفت: یکی از اهداف طرح زنجیره سبز فرهنگ‌سازی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور است که در این راستا مبلغ آورده مردم برای اجرای طرح‌ها ۳ میلیارد تومان بوده است.

وی میزان اشتغال‌زایی برای طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی فرمان امام لرستان در شهرستان پلدختر را ۴۳۰ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =