ستاد اجرایی فرمان امام را به کانون شبکۀ جهادی تبدیل میکنیم

چهارمین نشست هم اندیشی دبیران استانی قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)صبح امروز سه شنبه با حضور دکتر محمد مخبر و دکتر مهرداد بذرپاش در مجموعه نمایشگاهی لارک برگزار شد.

دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این نشست با اشاره به بیانات اخیر رهبرانقلاب گفت: فرمایش مقام معظم رهبری درباره گفتمان جهادی، تنها اسلحه و جنگ افزار جریان حزب الله و جمهوری اسلامی است که طرف های مقابلمان معادلی برایش ندارند؛ چرا که دشمنان جمهوری اسلامی، جنگ افزارهای بهتری نسبت به ما دارند. دشمنان ما گرفتار روحیه جهادی مسلمانان و بخصوص جمهوری اسلامی هستند که از صدر اسلام عامل پیروزی حق علیه باطل بوده است.
وی افزود: در حال حاضر ما در کشورمان یکسری مشکلات داریم که این مشکلات جز با روحیه جهادی حل نمی‌شوند. وقتی از گروه جهادی نام می‌بریم یعنی فکر، عقل، مال و توان همه مردم را درگیر کرده‌ایم.
مخبر افزود: وظیفه اصلی شما این است که واسط بین حاکمیت و مردم برای استفاده از پتانسیل مردم در مسائل خودشان باشید و این موضوعی است که تنها شما می‌توانید آن را انجام دهید. شما باید به فکر حل مشکلات مردم که عبارتند از شغل، مسکن، مدرسه، جاده و ... هستند باشید؛ تنها با این همت شماست که می‌توانیم از ۱ میلیون تومان، ۱۰ میلیون تومان بهره‌برداری کنیم.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را به کانون شبکۀ جهادی تبدیل کنیم و شما نمایندگان ما برای تحقق این مهم هستید. مخبر خاطر نشان کرد: ما در روستاها جاده، آب و برق و گاز راه اندازی می‌کنیم؛ اما چون شغلی در روستاها نیست، خالی می‌مانند. اگر ما معیشت مردم را حل نکنیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مردم را در روستاهایشان نگه دارد، پس اگر به فکر ایجاد شغل باشید بزرگترین کمک را به آنان کرده اید.
 

کد خبر 964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =