پیام تبریک و تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پی شهادت ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور

در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان نوآوری وزارت دفاع در جریان یک عملیات تروریستی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  در پیامی این حادثه را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت مجاهد عرصه‌ی جهاد علمی و دفاعی، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که عمری بی‌ادعا برای پیشبرد اهداف دفاعی و اقتدار میهن عزیزمان کوشید و ثمره‌ی مجاهدت‌هایش همیشه کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود، ثلمه‌ای عمیق و جبران ناپذیر بر دل ملت شریف و فهیم ایران اسلامی وارد آورد.

ترور ناجوانمردانه‌ی این دانشمند عزیز توسط عوامل و ایادی استکبار جهانی نشان داد دشمنان ملت ایران که نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و نظامی بشکنند، حال با تمسک به اقدامات تروریستی و بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده این ملت بزرگ خلل وارد کنند، اما نمی‌دانند راهی که سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها شروع کرده‌اند هرگز متوقف نخواهد شد.

اینجانب شهادت مظلومانه‌ی این دانشمند عرصه‌ی دفاعی کشور را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شریف و شهید پرور کشورمان، همکاران و همسنگران ایشان در وزارت دفاع و نیز اعضای خانواده آن شهید، تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

کد خبر 1078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =