توزیع ۳۰۰۰ بسته پروتئینی با ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق کم‌برخوردار تهران توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، ۳هزار بسته پروتئینی در پویش "نذر افطار" در مناطق محروم تهران توزیع شد.

محسن جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با ۵ میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته‌ها افزود: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

جهانی درباره اقلام توزیع شده اضافه کرد: بسته‌های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده بود.

کد خبر 1501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =