آیین بهره برداری مدرسه شش کلاسه برکت آواز درمیان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان ، در آیین بهره برداری از این آموزشگاه که با حضور مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس خراسان جنوبی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تنی چند از مسولین شهرستانی و محلی برگزار شد گفت: ۸۵ طرح آموزشی با ۲۹۲ کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت احداث شده که سهم درمیان از این میزان ۱۰ مدرسه با ۳۱ کلاس درس می باشد.

مدرسه شش کلاسه برکت آواز درمیان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان ، در آیین بهره برداری از این مدرسه که با حضور مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس خراسان جنوبی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تنی چند از مسولین شهرستانی و محلی برگزار شد گفت: ۸۵ طرح آموزشی با ۲۹۲ کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت احداث شده که سهم درمیان از این میزان ۱۰ مدرسه با ۳۱ کلاس درس می باشد.


وی، با بیان این که ۱۲۰ دانش آموز پسر روستای آواز از مزایای این آموزشگاه ۶ کلاسه برخوردار شدند، افزود: آموزشگاه برکت روستای آواز درمیان در زمینی به مساحت ۲ هزار و پانصد متر مربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع، با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده که آورده بنیاد برکت در این پروژه آموزشی ۸۲۰ میلیون تومان می باشد. همچنین تعداد 85 پروژه مدرسه در استان توسط بنیاد برکت ستاد در دستور کار بوده که از این مهم 46 پروژه در حال اجرا و تعداد 35 پروژه تکمیل و افتتاح شده است .

 

کد خبر 1541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =