پاسخ به بیش از ۴۰میلیون تماس مردم در سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ ستاد اجرایی فرمان امام

تعداد تماس های دریافتی سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ از مرز ۴۰ میلیون عبور کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای کرونا در خدمت مردم بوده و اکنون به عنوان یکی از مراجع اصلی مشاوره سلامت کشور مطرح است. این سامانه تاکنون به بیش از ۴۰ میلیون تماس دریافتی پاسخ داده که برابر با بیش از یک میلیون و صد ساعت مکالمه با مبتلایان کرونا و یا افرادی که احتمال ابتلای آنها میرفته بوده است.

سعید سلیمانی افزود: در این سامانه علاوه بر راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم برای قرنطینه‌سازی و مراقبتهای فرد مبتلا، افراد برای مراجعه به مراکز تست و معاینه راهنمایی می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد احسان در مورد خدمات درمانی بیمارستان سیار احسان نیز گفت: از ابتدای آغاز موج چهارم شیوع ویروس کووید۱۹، بیمارستان سیار احسان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در کنار بیمارستان‌های مسیح دانشوری، امام حسین(ع) و بوعلی تهران مستقر شد و به ارائه خدمات درمان سرپایی و بستری مشغول است که نقش خوبی در یاری رساندن به کادر درمان و کاهش فشار مراجعات به بیمارستانها داشته است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون در واحدهای بستری بیمارستان سیار احسان بیش از ۶۲۰۰ بیمار کرونایی مراحل درمان را طی کرده‌اند.

کد خبر 1610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =