فاز سوم طرح ملی واکسن ایرانی برکت در بوشهر آغاز شد

مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر گفت: فاز سوم طرح ملی واکسن ایرانی برکت با تزریق به نخستین گروه از داوطلبان شرکت در این طرح تحقیقاتی، از امروز به شکل رسمی در این استان آغاز شد.

کتایون وحدت، مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر اظهار کرد: پس از گذشت ۴۸ ساعت از انجام معاینه‌ها و آزمایش‌های لازم، از داوطلبان گروه نخست برای تزریق واکسن دعوت به عمل آمد.
وی ادامه داد: نخستین گروه از داوطلبان روز ۱۳ خرداد ماه با حضور در محل اجرای طرح و انجام آزمایش‌های لازم و تکمیل فرم‌های ثبت نام نسبت به مراحل اجرای طرح آموزش‌های لازم را دریافت نمودند.
وحدت اضافه کرد: با آماده سازی فضای مناسب و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم، مجموعه کلاس‌های زنده یاد دکتر سید علی طبیب واقع در سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان محل اجرای این طرح ملی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اجرا شدن فاز سوم کار آزمایی واکسن کووایران برکت در ۶ شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر، افزود: با توجه به استقبال خوب متقاضیان برای شرکت در این طرح ملی، نام نویسی از دیگر علاقمندان در بوشهر همچنان ادامه دارد.
رئیس مرکز تحقیقات طب عفونی و گرمسیری خلیج فارس بوشهر تصریح کرد: داوطلبان مشارکت در این طرح می‌توانند با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تماس حاصل کرده یا با استفاده از سامانه پیام‌رسان آی گپ(۱۰#*۴۰۳۰* )در این طرح نام‌نویسی کنند.
متخصص بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همکاران ما با افرادی که برای شرکت در فاز سوم طرح تحقیقانی واکسن ایرانی برکت ثبت نام کرده تماس گرفته و تاریخ حضور آنان را بر اساس جدول زمان‌بندی شده اعلام خواهند کرد.

کد خبر 1617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =