اجرای ۶۳۰۰ طرح در خراسان جنوبی توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

بیرجند- موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از اجرای ۶ هزار و ۳۰۰ طرح عمرانی، زیربنایی، محرومیت زدایی، فرهنگی و اشتغالزایی در استان توسط بنیاد برکت خبر داد.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت برای ۱۶۶ طرح عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی بیش از هزار میلیارد تومان بوده است.

 وی با بیان اینکه ۱۶۶ پروژه عمرانی و زیربنایی بوده است، گفت: اعتبار هزینه شده از سوی بنیاد برکت برای این پروژه ها ۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ۴۹۶ طرح عمرانی، زیربنایی و محرومیت زدایی استان مشارکت دارد، عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته برای این طرح ها ۳۵ میلیارد تومان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۰ درصد طرح های در حال اجرا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: سال گذشته با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در ۶۲ پروژه عمرانی و زیر بنایی مشارکت داشته ایم.

موسوی از اجرای ۳۹ پروژه آبرسانی به روستاهای استان توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: ۲۵ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی ادامه داد: با افتتاح مابقی پروژه ها بیش از ۱۱ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

موسوی اعتبار اختصاص یافته به طرح های آبرسانی را ۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: بنیاد برکت تاکنون در ۴۳ مجتمع آبرسانی خراسان جنوبی نیز ۲۰ میلیارد تومان مشارکت  داشته است.

 وی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در ۸۵ پروژه مدرسه سازی تصریح کرد:۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته و تا کنون ۳۵ پروژه تکمیل شده است.

 به گفته وی ۴۶ پروژه در حال ساخت و بقیه در حال ابلاغ به پیمانکار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر برنامه‌های اقتصادی و اشتغالزایی در خراسان جنوبی که در چارچوب امضای تفاهم‌نامه با استانداری دنبال می‌شود، در حوزه اجتماعی و خدمات‌رسانی به نیازمندان نیز فعالیت دارد.

کد خبر 1757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =