آغاز توزیع محموله ویژه ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان امام در استان سیستان و بلوچستان/ امضای تفاهم همکاری پیشرفت مناطق محروم با استانداری

با ورود محموله ویژه دارویی، بهداشتی و تجهیزاتی ستاد اجرایی فرمان امام جهت مقابله با شیوع کرونا به استان سیستان و بلوچستان، توزیع آن در مناطق هدف آغاز شد.

مدیرعامل بنیاد احسان که به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به این استان سفر کرده، در حاشیه بازدید از روند توزیع این محموله گفت: بخشی از این محموله بزرگ به ارزش حدودی ۲۰ میلیارد تومان که شامل اقلام دارویی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی و اقلام غذایی و معیشتی میشود وارد استان شده و توزیع آن از شب گذشته آغاز شده است.

 سعید سلیمانی افزود: کل این محموله ویژه شامل بیمارستان سیار احسان، ۲ میلیون ماسک، ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۳ هزار دوز داروی ضدکرونای رمدسیویر، ۱۳۰۰ گان و لباس جراحی، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی، ۵۰ هزار کیت تشخیص فوری کرونا، ۵۰عدد تی‌وپس (اکسیژن‌ساز خانگی)، خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی به ارزش ۲.۵ میلیاردتومان و همچنین تهیه و توزیع روزانه ۷ هزار بطری آبمیوه و غذای گرم بین آسیب‌دیدگان و بیماران میباشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بخشی از این اقلام شب گذشته وارد استان شده و سایر اقلام و کمک‌ها نیز در حال ارسال هستند.

وی افزود: ۲۰ گروه جهادی نیز برای غربالگری خانه به خانه و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در استان تجهیز شده‌اند.

امضای تفاهمنامه همکاری با استانداری سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بنیاد احسان در سفر به زاهدان بود.

این تفاهم باموضوع پروژه پیشرفت منطقه‌ای ۵ شهرستان و منطقه محروم استان ازجمله هیرمند، دلگان، سراوان، مهرستان و حاشیه زاهدان میباشد.

شناسایی ظرفیت‌های پیشرفت، توانمندسازی، آموزش و ایجاد الگوهای پیشرفت محورهای اصلی این برنامه است که از طریق ارتباط محله به محله توسط گروه‌های مردمی و جهادی انجام می‌گردد.

کد خبر 1820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =