پویش «احسان زندگی» در استان بوشهر اجرا شد/ تامین تجهیزات آب شرب

پویش «احسان زندگی» در استان بوشهر اجرا شد/ تامین تجهیزات آب شرب

سید محمدحسن تقی زاده صبح پنجشنبه در حاشیه توزیع مخازن ذخیره آب در شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی در استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متعددی داریم.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت و زدایی و تأمین تجهیزات آب شرب، پویش «احسان زندگی» را در هزار منطقه کشور برگزار می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای این پویش در بوشهر بیش از پنج میلیارد ریال تخصیص داد که با این مبلغ تعداد ۶۰ مخزن پلی اتیلن پنج هزار لیتری ذخیره آب تهیه شده است.

وی یادآور شد: این مخازن ذخیره آب با همکاری آبفا و گروه‌های مردمی در ۶۰ منطقه کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

امام جمعه دیر با تقدیر از تلاش‌های ستاد اجرایی امام (ره) و بنیاد احسان و برکت، گفت: در این ایامی که مردم به واسطه کرونا و مسائل دیگر دچار مشکل هستند به همت ستاد اجرایی فرمان (ره) قدم‌های خوبی بویژه در بحث توزیع بسته‌های معیشتی برداشته شده است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: امروز هم شاهدیم در راستای تأمین آب شرب مردم و مناطقی که واقعاً دچار مشکل آب هستند، مخازن پنج هزار لیتری آب بین روستاها توزیع می‌شود.

کد خبر 2170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =