ارسال۱۰هزارکیت تشخیص کرونا و ۲۰۰هزار بسته معیشتی به مناطق کم برخوردار

تهران - ایرنا - مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ارسال ۱۰ هزار بسته کیت تشخیص سریع کرونا و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش روز جمعه بنیاد برکت، سعید سلیمانی افزود: با دستور ریاست ستاد اجرایی مبنی بر اقدامات مقابله با پیک جدید کرونا، ۱۰ هزار کیت تشخیص سریع به مناطق محروم به خصوص در استان‌ های بوشهر و هرمزگان ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام تا رفع پیک کرونا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: کیت تشخیصی و دیگر اقلام بهداشتی کاملا به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

سلیمانی با تشریح خدمات درمانی بنیاد احسان گفت: در حال حاضر در هفت نقطه بیمارستان سیار احسان مستقر شده و خدمات بستری و رمدیسیورتراپی ارائه می‌دهد که بیمارستان زاهدان، هرمزگان و حاشیه تهران از جمله این نقاط است.

مدیر عامل بنیاد احسان افزود: امروز در ادامه مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی به مناطق آسیب دیده از بیماری کرونا ارسال شد.

سلیمانی همچنین با بیان فعالیت‌های گروه های جهادی، گفت: در پیک‌های قبلی در ۳۰۰ نقطه کشور با تجهیز گروه های جهادی همکار مراکز غربالگری و تشخیص سریع کرونا راه‌اندازی شد و به شناسایی افراد دارای علائم مشکوک بیماری پرداخت که این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

در بحران اخیر کرونا سامانه ۴۰۳۰ بنیاد احسان نیز با پاسخگویی روزانه ۱۵۰ هزار تماس سعی بر رفع نیاز بیماران و جلوگیری از مراجعه به مراکز درمانی دارد.

کد خبر 2179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =