۲۴۳ طرح اشتغال‌زایی با مشارکت بنیاد برکت در ازنا اجرا شد

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان از مشارکت بنیاد برکت این ستاد از اجرایی شدن ۲۴۳ طرح اشتغال‌زایی و کارگاه‌محور شهرستان ازنا در سال جاری خبر داد.

مقارن با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، کارگاه صنایع فلزی روستای گرجی ازنا از طرح‌های کارگاه‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی لرستان با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومان با حضور طائف مدیرکل ستاد اجرایی لرستان، فرماندار ازنا و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مهمترین نیاز و دغدغه کشور بویژه در استانهای کمتر توسعه یافته رونق فعالیت‌های اشتغالزایی است و بنیاد برکت نیز شعار راهبردی خود را حمایت از اشتغال قرار داده است.

وی با یادآوری اینکه یکی از سیاست‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی که با هدف حمایت از تولید انجام می‌شود توسعه و تکمیل طرح‌های کارگاه‌محور است، تصریح کرد: شیوه حمایت بنیاد برکت این ستاد از طرح‌های کارگاه‌محور مشارکت ۴۰ تا ۵۰ درصدی است به‌شکلی که مجری پس از آنکه نیمی از طرح را پیش برد به شکل سرمایه در گردش مورد حمایت ستاد قرار می‌گیرد.

طائف ادامه داد: بنیاد برکت ستاد اجرایی با هدف رونق تولید طرح هایی را مورد حمایت قرار می‌دهد که علاوه بر اشتغال‌زایی در حوزه بازاریابی و فروش نیز از ضریب پایداری بالایی برخوردار هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان از مشارکت بنیاد برکت این ستاد از اجرایی شدن ۲۴۳ طرح اشتغال‌زایی و کارگاه‌محور در سال جاری در شهرستان ازنا خبر داد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری بنیاد برکت این ستاد در این طرح‌ها ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان از رویکردهای این ستاد را افتتاح طرح‌ها در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر دانست و گفت: امروز همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر کارگاه تولیدی صنایع فلزی روستای گرجی ازنا با سرمایه‌گذاری کلی ۲ میلیارد تومانی و مشارکت ۱.۲ میلیارد تومانی بنیاد برکت این ستاد افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =