"احسان سلامت" به استان گلستان هم رسید.

"احسان سلامت" به استان گلستان هم رسید.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گلستان گفت: ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در قالب "پویش مردمی احسان سلامت " به استان گلستان اختصاص و در صبح امروز  به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تحویل گردید. 
سلمان زاده گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه های بیماری کرونا در جامعه، بنیاد احسان نیز به فراخور سعی نمود تا بخشی از نیازهای درمانی بیمارستانهای استان را تامین و تحویل نماید. 
وی گفت: این اقلام شامل  تعداد ۳۰ دستگاه کپسول ۵۰ کیلویی، ۲ دستگاه ونتیلاتور و ۷ دستگاه بای پپ است که قرار است به بیمارستان های شهرهای گرگان، آق قلا و کردکوی انتقال و مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام ره گلستان افزود: ارزش ریالی این اقلام تحویلی به نظام سلامت در این مرحله یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که انشالله با عنایت به خداوند متعال این بیماری هرچه زودتر در سراسر جهان مردم از شرش رهایی یابند و در صورت ادامه این رویه همانند دوره های قبلی این احسان و کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت. 
سلمان زاده در پایان گفت: در اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت و مساعدت دستگاه‌ها و نهادهای کشور با سازمان نظام سلامت، بنیاد احسان ۵ مرحله رزمایش همدلی و احسان را در استان برگزار نمود که "فاز اول رزمایش احسان" مرحله ششمین توزیع بسته های معیشتی و نیز بسته های لوازم التحریر  در قالب "مشق احسان" عنقریبا توزیع خواهد شد.

کد خبر 2271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =